Betingelser og vilkår

Servicevilkår

Når du foretager et køb hos Deluxii Negle, accepterer du vores betingelser og vilkår, som følger nedenstående retningslinjer.

Alle Deluxii Negles designs er håndlavede. Der kan derfor være mindre forskelle mellem de viste billeder og de modtagne sæt, da hvert enkelt sæt laves i hånden til den enkelte kunde. Af samme årsag kan det ikke garanteres, at alle sæt er 100% identiske med billederne. Vi bestræber os dog på at skabe designs, der er så nøjagtige som muligt, da alle sæt laves af den samme artist.

Ansvarsfraskrivelse
Vi gør vores bedste for at sikre, at billederne på vores side præcist repræsenterer design og farver på de negle, du modtager. Dog kan farverne, du ser, variere på grund af forskelle i skærme og belysning. Da alle produkter er håndlavede, kan små variationer forekomme. Desuden kan sten eller andre dekorative elementer løsne sig med tiden. Hvis du ønsker at undgå dette, kan du bede om at få sten eller andre objekter udeladt i et design, hvor de normalt bruges.

Levering og Priser

Hos Deluxii Negle er alle priser i danske kroner, og vi forbeholder os retten til at justere priserne uden forudgående varsel. Vær opmærksom på, at der kan være udsolgte varer.

Deluxii Negle accepterer betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, ShopPay og GooglePay.

Levering
Vi tilstræber at afsende ordrer, der er indgået inden kl. 15, inden for 4-6 hverdage.

Gratis fragt tilbydes på alle ordrer over 499 kr.

Hvis en pakke ikke afhentes inden for tidsfristen, pålægges et returneringsgebyr på 78 kr. Bemærk, at neglesæt ikke kan refunderes, returneres eller ombyttes. Gensendelse af returnerede pakker sker for købers regning. Vigtigt: Hvis der ikke er plads på dit valgte udleveringssted, vil pakken blive omdirigeret til det nærmeste udleveringssted, og du vil blive informeret herom. Har du problemer, kontakt venligst kundeservice.

Levering sker på hverdage, og din pakke vil ankomme 1-4 hverdage efter afsendelse.

Forsinkede eller mistede varer
Når pakken er afleveret til postkontoret, er den i transportselskabets varetægt, og Deluxii Negle kan derfor ikke holdes ansvarlig for mistede, beskadigede eller forkerte pakker.

Vi vil dog altid forsøge at hjælpe med at lokalisere fejlleverede pakker, men vi kan ikke garantere erstatning, da dette afhænger af transportselskabet. Det er kundens ansvar at kontakte det lokale postkontor for yderligere hjælp. Alle sporingsoplysninger vil blive sendt via vores forretningsmail.

Returnerede pakker på grund af ukorrekte adresseoplysninger eller manglende afhentning vil blive gensendt for købers regning.

Behandlingstider
Vi lægger stor vægt på at designe og skabe unikke neglesæt. Ordrer behandles i kronologisk rækkefølge, og behandlingstiden er normalt 3-6 hverdage. I perioder med høj volumen kan behandlingstiden dog være længere.

Der er mulighed for hastebehandling mod betaling, dog i begrænset omfang.

Pakker der ikke afhentes
Hvis en pakke ikke afhentes og returneres til Deluxii Negle, vil der blive pålagt et returfragtgebyr på 78 kr., som vil blive fratrukket refunderingen.

Refusionspolitik

Hos Deluxii Negle tilbyder vi ikke returneringer, refusioner eller ombytninger af vores produkter, herunder vores skræddersyede produkter, af hensyn til hygiejne og for at sikre den højeste kvalitet.

Vi er dedikerede til at levere skræddersyede negleprodukter af topkvalitet, og vi ønsker, at du er fuldt tilfreds med dit køb. Vi opfordrer derfor til, at du læser vores returpolitik grundigt, inden du afgiver en bestilling.

Pakker der ikke afhentes
Hvis du ikke afhenter din pakke fra det lokale udleveringssted inden for den angivne periode, vil pakken blive returneret til os. I sådanne tilfælde pålægges et returgebyr, der dækker vores forsendelses- og returudgifter. Ønsker du pakken sendt igen, vil der blive pålagt en ny forsendelsesomkostning.

Bemærk, at returnerede pakker, der ikke afhentes inden for tidsfristen, ikke er berettiget til refundering. Da vores produkter er skræddersyede og unikt fremstillet til hver kunde, kan vi ikke videresælge dem og derfor ikke tilbyde refusion for returnerede pakker.

Forsinkelser eller mistede pakker
Når en ordre er scannet ind i transportørens system, overgår ansvaret for levering til dem. Deluxii Negle kan derfor ikke holdes ansvarlig for forsinkelser eller mistede pakker. I tilfælde af tab vil vi dog gensende produktet, men en pengerefusion er ikke mulig.

Forkerte neglestørrelser
Det er kundens ansvar at måle neglene korrekt. Deluxii Negle kan ikke holdes ansvarlig for negle, der ikke passer som følge af fejlagtige målinger, uanset hvilken metode kunden har brugt.

Da produkterne er skræddersyet, kan negle, der ikke passer på grund af forkert måling, hverken byttes eller refunderes. Vi anbefaler, at du måler dine negle omhyggeligt før bestilling for at sikre en perfekt pasform.